img
i
회원가입시 광고가 제거 됩니다
번역좀 부탁드려용 최악의 항공사 비엣젯항공은 들으세요.비엣젯항공의 시스템 오류라던지 이런부분을 손님인 내가 알아야
최악의 항공사 비엣젯항공은 들으세요.비엣젯항공의 시스템 오류라던지 이런부분을 손님인 내가 알아야 하는건가요?내가 피해를 봐도 아 ~그렇구나 해줘야하는건가요?왜 그런부분을 자꾸 이야기하면서 너네들은 모른다는 태도로 일관하는건가요?비엣젯항공은 이런일이 이렇게 많은데도 빠른 대처도 안되고 직원부족으로 그렇다고 하는데 그것도 손님인 우리가 알아야 하는건가요?베트남 부자 2위라는 비엣젯항공 대표님한테 이야기를 하세요.손님들한테 이런식으로 판매해서 사장배만 불리는것인지..정말 최악의 항공사 1위를 곧 찍을것같네요환불도 처음 문의했을때부터 처리를 했어야지 아직도 안되고있고 이제서야 30~45일 걸린다니 .. 내가 입은 피해보상을 해줄수 없다면서 미안 ~ 그게 끝 !대단합니다 다른의미로 !환불부터 빠르게 처리하세요
Listen to the worst airline Vietjet Airlines.
VietJet Airlines' system error
Do I have to know, sir?
Even if I suffer, do I have to say, "Oh, I see?"
Why do you keep saying that and staying consistent in an attitude that you guys don't know?
Even though there are so many things like this, VietJet Airlines can't deal with them quickly
It is said that it is due to a lack of staff, but should we as customers know that?
Talk to Vietjet Airlines CEO who is the second richest person in Vietnam.
I wonder if this is the way we sell to our customers, so we're only full of boss's belly..
I think it's going to be the worst airline soon
You should have processed the refund from the first time you inquired, but it's still not working
I can't believe it's only going to take 30 to 45 days..
I'm sorry I can't compensate you for the damage I've suffered. That's it!
It's amazing. In a different way!
Please process the refund quickly